اطلاعات تماس با ما

راه های ارتباطی با مجموعه متنوع میباشد اما تقاضا داریم از تماس های مکرر با شماره تماس پشتیبانی خودداری کنید. ترافیک کاری و تعداد بالای تماس ها در طول ساعات کاری از جمله چالش هاییست که با آن رو به رو هستیم، به همین جهت برای موضوعات غیرضروری مثل راهنمایی در خرید یا درخواست مرجوعی با کارشناس پشتیبانی روی واتساپ/تلگرام در ارتباط باشید تا سریعتر به راه حل مطلوب برسید.

152 600 09999

لطفا فقط در ساعات اداری با شماره درج شده تماس حاصل فرمایید. درنظر داشته باشید اگر موضوع بصورت آنلاین قابل رفع میباشد لطفا با پشتیبان واتساپ مطرح نمائید.

support [at] ddecor.ir

درصورت لزوم به جهت دریافت فاکتور رسمی و یا ارسال فیش پرداخت میتوانید از رایانامه رسمی پشتیانی وبسایت استفاده نمایید. پاسخ شما کمتر از ۱۲ ساعت ارسال میشود.

همه روزه ۹ صبح الی ۱۷

در ساعات کاری مجموعه امکان تماس مستقیم وجود دارد. همچنین پشتیبانی آنلاین در ساعات غیر اداری و روز های تعطیل هم قادر به پاسخگویی به سوالات شما هستند.

پشتیبان تلگرام

جهت پاسخگویی به هرگونه سوال شما کاربر عزیز و یا پیشنهاد همکاری میتوانید با پشتیبان تلگرامی مجموعه تماس حاصل فرمائید حتی خارج از ساعات کاری!

چت آنلاین

کارشناسان فروش ما در ساعات کاری در کوتاه ترین زمان پاسخگوی مشکلات و سوالات شما در حین فرآیند خرید تا ثبت نهایی سفارش هستند.

فروش حضوری نداریم!

مجموعه دی دکور فروشگاه آنلاین لوازم دکوری میباشد و در حال حاضر امکان سرویس دهی به شما عزیزان را به صورت حضوری ندارد، صمیمانه از همکاری شما متشکریم.

سوالات متدوال

چگونه سفارش خود را ثبت کنم؟

بعد از انتخاب کالا آن را به سبد خرید خود اضافه نمایید و به ترتیب مراحل خرید اینترنتی را انتها تکمیل نمایید. توجه داشته باشید برای پیگیری های بعدی باید در وبسایت ثبت نام فرمایید و اطلاعات تماس خود را صحیح وارد نمایید تا پس از ثبت سفارش امکان پیگیری آن میسر باشد.

آیا ارسال مرسولات رایگان است؟

به دلیل هزینه های بسته بندی و شکستی بودن اکثرا مرسولات دی دکور، فقط خرید های بیش از یک میلیون تومان بصورت رایگان ارسال میشود.

آیا میتوانم بعد از ثبت سفارش آن را تغییر دهم یا کنسل کنم؟

توجه فرمایید به دلیل مکانیزه بودن فرآیند ثبت سفارش امکان تغییر یا کنسلی صرفا تا ۳۰ دقیقه پس از ثبت سفارش وجود دارد و سریعا پشتیبانی را مطلع سازید. در غیر اینصورت امکان تعویض یا تغییر و کنسلی وجود نخواهد داشت.

سفارشات چند روزه به دستم میرسد؟

تمامی سفارش در اولین روز کاری پس از ثبت سفارش با پست پیشتاز ارسال میشود و بسته به محل سکونت شما بین ۴-۶ روز کاری به دست شما میرسد.

درصورتی که پرداخت اینترنتی ناموفق باشد و مبلغ از حساب کم شود چکار کنم؟

 گاهی ممکن است در هنگام پرداخت آنلاین, شبکه بانکی قطع شود یا به دلایل دیگر پرداخت ناموفقی انجام گیرد.معمولا در این حالت پول شما در حساب های میان بانکی است و خود بانک مغایرت را برطرف کرده و آن مبلغ را به حسابتان عودت میدهد.در صورتی که پس از ۷۲ ساعت مبلغ کسر شده به حسابتان بازگشت نخورد, با بانک عامل پرداخت اینترنتی تماس بگیرید تا مغایرت برطرف گردد.

چگونه میتوانم قبل از ثبت سفارش از رنگ و سایز مطمئن شوم؟

در صفحه ی محصول با مطالعه اطلاعات مرتبط با اندازه ابعاد، و انتخاب رنگ میتوانید از سایز و رنگ محصول اطمینان حاصل فرمایید. درنظر داشته باشید به دلیل تفاوت در کیفیت صفحات نمایش ممکن است تا ۱۰درصد اختلاف رنگ بین تصویر و محصول دریافتی وجود داشته باشد.

درصورت بروز مشکل یا سوال درباره محصول چگونه پیگیری کنم؟

لطفا با پشتیبانی واتساپ و یا شماره تماس درج شده در وبسایت تماس حاصل فرمایید.

چگونه کد سفارش خود را دریافت کنم؟

کدرهگیری مرسوله بعد از ۲۴ الی ۴۸ ساعت پس از ثبت سفارش برای شما ارسال میشود. لطفا در هنگام ثبت سفارش اطلاعات تماس از جمله آدرس ایمیل و شماره تماس را به دقت وارد نمایید.